kargıcak koyu

Geçenlerde kamp yaptığım görsel güzellikteki kamp. Yalıçiftlik’te indikten sonra yarım saatlik bir patika yolu yürümeniz gerekiyor. Yol engebeli ve zorlu. Yokuş in-çık bayağı efor harcıyorsunuz. Yanınızda su mutlaka olmalı. Ben salak gibi su almayı planladığım yerden almayı unutum yolda yaşlı bir amcaya ilerde çeşme var mı diye sormuştum. Oda sağolsun biten su şişemi soğuk suyla doldurmuştu. Yoluma devam edip koyu görebileceğim bir noktaya varınca manzaranın keyfini çıkarıp dinlenmiştim. Yolun sonunda çok güzel bir koy beni bekliyordu. Aynı zamanda balıkçılar koyu olarakta bilinen koyun sol tarafında bir iskele ve iskelenin yanına demirlemiş tekneleri görebilirsiniz. Onun dışında birkaç günü birlikçi ve kampçı bir çift vardı. Bende bir ağacın gölgesine çadırımı ve hamağımı kurdum. Birkaç uçan böcek vardı ama onun dışında bir sıkıntı yoktu o sıra. Biraz yüzdüm, kıyı kısmı taşlıktı derine varana kadar zor ayakta durdum taşlar yüzünden fakat derine varınca su çok berraktı. Yüzmek fazlasıyla keyif vermişti. Gün boyu hamakta keyif yapıp ara sıra denize girdim. Akşam gökyüzüne bakıp yıldızları seyretttim. Sonra uyumak için çadırıma geçtim. Fakat gece pek iyi geçmedi. Farkına varmadığım ufak böcekler tarafından ısırılıp durdum. Ayrıca gece bir ara çadırımın etrafında domuz dolaştı. Rahat bir uyku uyuyamadım. Sabah erkenden kalktım. Güneşle birlikte bir sürü böcek çadırımın içinde, dışında her yerinde uçuşup beni rahatsız etti. O kadar fazlaydılar ki, yanıma kendimi koruyacak haşere ilacı almadığım için çok kızdım. Alnımda da koca bir şiş vardı. Böceklere söve söve çadırımdaki ve çevremdeki böcekleri uzaklaştırma çabası içinde çantamı toparlayıp geri döndüm. Şanslıyım ki evinden çok uzağa gitmemiştim. 2 saat içinde eve döndüm. Ertesi gün sağlık ocağına gittim çünkü böcek ısırıkları çok canımı yakmıştı. Buda ilk kötü biten kamp deneyimimdir işte. gidecekseniz ya günübirlik gidin ya da haşere kovucunuzu alın yanınıza. Birde lütfen temiz bırakın. Birkaç insanın bıraktığı atıklar yüzünden arılar ve kötü bir koku vardı sahilin bazı kısımlarında.