couch evinde karşılaşılan tuhaflıklar

konuyla ilgili 46 entry daha
hayatı sorgulatan tuhaflıklar olabilir sevgili sözlük inan bana ki benim hayatımın her anı insana hayat sorgulatabilir.
uyduruk bir barın önünde yüz üstü yere kapaklanmam sonucu tanışıp çok iyi arkadaş olduğum über yakışıklı beyefendinin bir seyahat planı olduğunu öğrenip peşine takılıyorum ve çekyadayız. hayatımda hiç denememişim couch evi falan hotel neyime yetmiyor prensibiyle it-kopuk edasıyla gezdiğim için bu beyfendi ayarlıyor her şeyi. allah çarpsın aramızda en ufak bir şey yok iki afacan edasıyla etrafın altını üstüne getiriyoruz ona kız kesiyoruz bana çocuk ilişkimiz öyle. neyse couch denen kişiyle anlaşmış geldi bizi aldı sağolsun bir eve gittik tövbest. yemin ediyorum mardindeki büyülü evler hiç kalır ben ömrümde böyle tüyler ürperten bir yer görmedim. o kadar satanist barlarına bile gittim yok. içeri boğuk dumanlı perdeler boksörün kol kaslarından kalın siyah. ben tabi ebele übele konuşuyorum o zamanlar arkadaş bülbül şakıyor adamla konuşuyor şakalaşıyor falan diyorum hacı bak bizi burda s*kerler ortama bak nerde yatacağız organ mafyası mı büyücü mü belli değil kısa bir tartıştık tabi biz ortam gerilince abimiz anladı birden sanki gözlerinin rengi değişti yemin ediyorum altıma sıçmak üzereyim. oturduk bişiler hazırlıyorken bize nereleri gezdirebileceğini kaçta müsait olduğunu falan anlatırken lafın arasında evde gece çok dolaşmayın birilerini ezebilirsiniz gibi bir şey dedi. ben ev hayvanı düşünüyorum malım çünkü. yanımdaki öküz de ne derse adam onaylıyor. huysuz ben eteğini çekiştirmeye devam ediyorum gidek burdan diye çünkü içerde abi kendi burnum görmüyorum öyle bir şey. abi hazırladı bişiler ne hazırladığı da görünmüyor iç güdüsel buluyorsun ben sordum dedim eğer pork pişirdiysen ben yemiyorum diye üzerme yürümeye başladı (fiziksel değil) bi müslümanlıktan girdi falan ben de dedim bunla baş edilmez vejetaryenim diyerek durumu topladım belirtmemiştiniz diye kükredi böyle. yemin ediyorum adam başka bakıyordu. yanımdaki mal da diyor ki e niye bunca zamandır bilmiyorum dedim konumuz bu mu gerçekten? gidek burdan gidek burdan onlar yedi ben bekledim garip bişiler kokuyor adam birileriyle de konuşuyor arada bi havaya cevaplar veriyor. ben içimden ayetel kürsi okuyorum ödüm götümde çünkü adam cinci mi belli değil. dedim ben yorgunum yatıcam müsaadenizle bana bişiler dedi ama anladığım şey onlar seni uyutmaz gibi bi şeydi, dedim hacı onlar dedi onlar kim böcek varsa ben yokum ben korkuyorum bak they wont dedi diyorum artık ipler koptu dedim abi kim uyutmaz beni dalga geçiyor piç benimle yanımdaki g*tte ortak oluyor buna ortamda tek eğlenmeyen benim ısrarla açıklama istiyorum diyorum böcek mi var köpek mi var 800 soru sorduktan sonra en son dedim ki ne var amk fucking ghosts? sende hissediyorsun bak dedi bana psişik güçlerimi sorgulamaya başladı ben ilk başta güldüm tabi bu kez ben eğleniyordum baya bişi sordum güldüm dalga geçtim falan filan nnskm her şey boynumda soğuk bi rüzgar hissedene kadardı evin çıkışını nasıl buldum, çantamı nasıl aldım, neyle nereye koştum hiçbir şey hatırlamıyorum oç ölülerle ayin yapıyormuş bak yazarken yeniden yaşadım. o çocuğu orada bıraktım her yerden engelledim. valizimi de onda bıraktım tabi. gidebildiğim en uzak yere gittim hostelde sabaha kadar wifiden annemle konuşarak zırladım. ilk uçakla anamın koynundaydım. couch mu tövbeler olsun. hostel neyime yetmiyormuş. anlatırken gerildim...